
حرکت رو به رشد برند جهانی کیا موتورز
حرکت رو به رشد برند جهانی کیا موتورز
بر اساس گزارش جهانی Interbrain’s 2017، کیا موتورز به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای ارزشمند دنیا است. طی آخرین تحقیقات منتشر شده ارزش نام تجاری کیا در ۱۲ ماه گذشته ۶ درصد افزایش یافته و به ۶.۶۸ میلیارد دلار رسیده است.
مایک روچا، مدیر کل ارزیابی نام تجاری در اینتربرند، بیان کرد، تلاش های کیا برای تکامل و معرفی خود در جهت رشد پایدار در ارزش برند آن بسیار حیاتی بوده است.
معرفی کیا استینگر به عنوان خودرو سواری هیجان انگیز و اسپورت، افتتاح Beat 360، به عنوان تجربه مرکز تجاری خاص برند جدید در مرکز سئول، نشان از آینده ای روشن برای این شرکت را رقم می زند.
در سال دوم، کیا ۶۹مین نام تجاری به عنوان با ارزش ترین برند در جهان نامیده شده است. آخرین ارزیابی آن نشان دهنده افزایش ۶۴۵ درصدی ارزش نام تجاری کیا از سال ۲۰۰۷ تا به امروز است.
با توجه به جایگاه یازدهم کیا در رده بندی معتبرترین برندهای خودرویی، برند کیا موتورز بالاتر از برندهای معروف لوازم خانگی و همچنین بسیاری از برندهای لوکس خودرویی قرار گرفته است.
چارلز سو، معاون ارشد بخش بازاریابی شرکت کیا موتورز، بیان کرد: “این افزایش قابل توجه در ارزش برند کیا، بازتابی واضح از تعهد مداوم کیا به مشتریان ما است.” این نتیجه انگیزه ما را برای ادامه ماموریت مان در جهت تبدیل شدن به مطلوب ترین برند تجاری خودرو در نگاه مصرف کنندگان افزایش می دهد.
رشد پایدار ارزش برند کیا در اثر تلاش های گسترده برای ارتباط روانی و احساسی بین محصولات کیا و مشتریان آن در هر بازار خودرویی بوده است.
در حال حاضر، در بخش کیفیت و اطمینان خودرو، شرکت کیا موتورز، رتبه اول را در مطالعه کیفیت ابتدایی خودروها توسط جی.دی پاور برای دومین سال پیاپی بدست آورده است.
پیش از دیگر تولید کنندگان خودرو در جهت کیفیت، شرکت کیا موتورز بالاترین رتبه برند را در مطالعات قابلیت اطمینان خودرویی جی.دی پاور در بریتانیا و آلمان در سال ۲۰۱۷ بدست آورده است.
با چنین حرکتی، اخیراً شرکت کیا موتورز اولین خودرو اسپورت سواری خود را معرفی کرد. استینگر و کراس اوور هیبریدی Niro، که برای افزایش مطلوبیت و پویایی نام تجاری کیا طراحی شده اند، نمایش یک تصویر مدرن و رو به جلو است. جدیدترین محصولات کیا حاکی از آن است که این محصولات در جهت تلاش های این شرکت برای آماده سازی رانندگان برای رانندگی در آینده با پیشرانه های نیروی برق، فن آوری های نوآورانه، کیفیت و طراحی برتر تولید شده است.
استفاده از تکنولوژی های دیجیتال اصلی ترین روش کیا برای ارتباط با مشتریان در تمام بازارها در سرتاسر دنیا است. در کره جنوبی، کیا برای رونمایی مدل استینگر برنامه مفصلی در نظر گرفته بود که شامل رونمایی از خودرو در حضور مشتریان بوده است. در آمریکا، کیا با ارایه برنامه niro bot در Facebook یک پیام رسان آنلاین را در اختیار مشتریان قرار داد تا سوالات خود را به صورت چت آنلاین در خصوص خودروی Niro بپرسند. همچنین در چین، کیا با راه اندازی سرویسKia surprising lab در YouTube جدیدترین تکنولوژی ها در خودروی اپتیما را نمایش داده است. تمامی این موارد نمایانگر تلاش کیا موتورز در استفاده از تکنولوژی های جدید و ارتباط موثر با مشتریان خود می باشد.
با توجه به افزایش تنوع تولید در برنامه آتی تولیدی کیا موتورز و اسپانسرینگ رخداد های ورزشی مهم قدرت این برند رو به افزایش است.
اسپانسرینگ رخدادهایی نظیر مسابقات FIFA, UEFA, NBA, LPGA و مسابقات اوپن تنیس استرالیا باعث تقویت حضور کیا در نزد مشتریان جوان شده است.
مایک روچا، مدیر کل ارزیابی نام تجاری در اینتربرند، بیان کرد، تلاش های کیا برای تکامل و معرفی خود در جهت رشد پایدار در ارزش برند آن بسیار حیاتی بوده است.
معرفی کیا استینگر به عنوان خودرو سواری هیجان انگیز و اسپورت، افتتاح Beat 360، به عنوان تجربه مرکز تجاری خاص برند جدید در مرکز سئول، نشان از آینده ای روشن برای این شرکت را رقم می زند.
در سال دوم، کیا ۶۹مین نام تجاری به عنوان با ارزش ترین برند در جهان نامیده شده است. آخرین ارزیابی آن نشان دهنده افزایش ۶۴۵ درصدی ارزش نام تجاری کیا از سال ۲۰۰۷ تا به امروز است.
با توجه به جایگاه یازدهم کیا در رده بندی معتبرترین برندهای خودرویی، برند کیا موتورز بالاتر از برندهای معروف لوازم خانگی و همچنین بسیاری از برندهای لوکس خودرویی قرار گرفته است.
چارلز سو، معاون ارشد بخش بازاریابی شرکت کیا موتورز، بیان کرد: “این افزایش قابل توجه در ارزش برند کیا، بازتابی واضح از تعهد مداوم کیا به مشتریان ما است.” این نتیجه انگیزه ما را برای ادامه ماموریت مان در جهت تبدیل شدن به مطلوب ترین برند تجاری خودرو در نگاه مصرف کنندگان افزایش می دهد.
رشد پایدار ارزش برند کیا در اثر تلاش های گسترده برای ارتباط روانی و احساسی بین محصولات کیا و مشتریان آن در هر بازار خودرویی بوده است.
در حال حاضر، در بخش کیفیت و اطمینان خودرو، شرکت کیا موتورز، رتبه اول را در مطالعه کیفیت ابتدایی خودروها توسط جی.دی پاور برای دومین سال پیاپی بدست آورده است.
پیش از دیگر تولید کنندگان خودرو در جهت کیفیت، شرکت کیا موتورز بالاترین رتبه برند را در مطالعات قابلیت اطمینان خودرویی جی.دی پاور در بریتانیا و آلمان در سال ۲۰۱۷ بدست آورده است.
با چنین حرکتی، اخیراً شرکت کیا موتورز اولین خودرو اسپورت سواری خود را معرفی کرد. استینگر و کراس اوور هیبریدی Niro، که برای افزایش مطلوبیت و پویایی نام تجاری کیا طراحی شده اند، نمایش یک تصویر مدرن و رو به جلو است. جدیدترین محصولات کیا حاکی از آن است که این محصولات در جهت تلاش های این شرکت برای آماده سازی رانندگان برای رانندگی در آینده با پیشرانه های نیروی برق، فن آوری های نوآورانه، کیفیت و طراحی برتر تولید شده است.
استفاده از تکنولوژی های دیجیتال اصلی ترین روش کیا برای ارتباط با مشتریان در تمام بازارها در سرتاسر دنیا است. در کره جنوبی، کیا برای رونمایی مدل استینگر برنامه مفصلی در نظر گرفته بود که شامل رونمایی از خودرو در حضور مشتریان بوده است. در آمریکا، کیا با ارایه برنامه niro bot در Facebook یک پیام رسان آنلاین را در اختیار مشتریان قرار داد تا سوالات خود را به صورت چت آنلاین در خصوص خودروی Niro بپرسند. همچنین در چین، کیا با راه اندازی سرویسKia surprising lab در YouTube جدیدترین تکنولوژی ها در خودروی اپتیما را نمایش داده است. تمامی این موارد نمایانگر تلاش کیا موتورز در استفاده از تکنولوژی های جدید و ارتباط موثر با مشتریان خود می باشد.
با توجه به افزایش تنوع تولید در برنامه آتی تولیدی کیا موتورز و اسپانسرینگ رخداد های ورزشی مهم قدرت این برند رو به افزایش است.
اسپانسرینگ رخدادهایی نظیر مسابقات FIFA, UEFA, NBA, LPGA و مسابقات اوپن تنیس استرالیا باعث تقویت حضور کیا در نزد مشتریان جوان شده است.
[wp_ulike]
امکان ارسال نظر موجود نیست